Tuesday 1 November 2011

極力推廌!! 草本漱口水

The Telegraph: 漱口水可致癌

我喺一個完全用唔到巿面上賣嘅嗽口水嘅人,實在太“辣”啦 ! 所以我極力推廌今次呢個漱口水recipe,連我都用到,而且好有效! 如果你有流牙血,用3日早 / 晚一次已經見到效果~ 而且可以平過買。




呢個 recipe 來自 James Wong (一個植物學家) 喺 BBC 嘅節目 Grow Your Own Drugs
漱口水分兩部份 : 茶 + 藥酒





Step 1  藥酒

材料: 兩條完整嘅甘草切片 (藥材舖約$10蚊4兩) + 5 tsp綠茶茶葉 + 200ml vodka或足以覆蓋所有料嘅量(可用任可高度數食用酒精代替)

甘草+茶葉+玻璃瓶 --> 落伏特加完全覆蓋草藥。封口,存放於陰涼黑暗嘅地方,至少浸10-14日。


Step 2  茶

材料: 2-4 tsp綠茶茶葉 + 1 tsp甘油(藥房) + 8滴檸檬精油(可唔落) *如唔落檸檬精油可唔落甘油 , 我自己會另加少量薄荷葉 , 茶葉(&薄荷葉) + 唔超過80度水, 放喺度2-3min



Step 3  混合

等D茶無咁熱,將酒同茶混合,加入精油同甘油攪拌。


入樽完成!

Tips1. 放入雪櫃可 keep 半年。
2. 我通常一整會整多D, 唔洗成日整嘛!
3. 分細樽裝,酒精保存得好D
4. 浸藥酒嘅料可以重用直到浸出嚟嘅酒顏色變淡
5. 一支vodka約整到 1400ml 漱口水 (如果一個人分量每日用一次約用到三個半至四個月)




警告:
1. 用之前先知道自這己有冇對材料敏感有就唔好試啦~
2. 含酒精
3. 唔吞得(因為甘草喺藥材,唔好亂食。)



source: BBC , The Telegraph
photo source: The Telegraph

top 5